Hoppträningen

som ni redan vet hoppade jah henne lite ;)
men blev inga kort elle filmer :(
men det kanske det blir nästa gång ;)
men iaf så först så som jag blir när det blir högre än 90 cm så backade jag av och blev passiv ich då undrade hon vad jag höll på med, och sen när jag blev lite bättre på att "rida" fram te hindret så undrade hon nog "men hallå är du skitsofren elle?!" nä men hon tyckte väl att det va konstigt men ponnyn var super duktig det var mitt fel, men vi hoppade iaf 1 m idag  :D
tycker det vart kanska bra för att va så rädd/feg som jag faktist var jag har mina perioder ibland är jag inte alls rädd för höjden och ibland blir jag jätte-spänd och nervös :P



Seya! /sara

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. Näe ..jag kan inte sånt. De gjorde en som heter annasara. Du hittar henne på min sida. Den är köpt.

2011-04-27 @ 21:49:41
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Malou

Vad roligt att det gick bra :)



Sv: i dina ögon kanske inte deddan är det men i mina är han det <3

2011-04-27 @ 22:10:22
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0