Hoppträningen

hoptränade jue på bulycke idag ;)
det gick faktist ganska bra ponnyn va jue bäst men jag är inte nöjd med mig själv.....
ponnyn flyger över 1 m utan problem så vrf tvekar jag??
det är när jag tvekar som du undrar "vad vill hon nu, vrf är hon så passiv där uppe?? ska jag inte hoppa??"
jag är osäker och jag vet att det påverkar dig när vi hoppar, vi har hoppat 110 cm (enstaka hinder) men jag vill vågar inte hoppa mer än 95 på 90 börjar jag bli osäker, men nu har vi inte hoppat så mycket denhär vintern så jag blir väl bättre hoppas jag.....
de som är lite komiskt är att när jag fick dig så var du osäker och jag ganska säker men då hoppade vi bara lågt, då  hade jag inte en enda tanke på att vi skulle hoppa så högt (jag tycker att det ä högt) men nu gör vi det
innan så var jag endast dressy ryttare pga. av Bolemas framben och jag trivdes väl sådär saknade hoppnigen men nu så blir det lagom dos av båda ;)
men måste bättra mig nästa hoppträning men det är ju därför man tränar, för att bli bättre ;)

helt otroligt att det är samma ponny?!


Och samma ryttare?!







men vi utvecklas varje träning <3

Seya! /sara

Kommentarer
Postat av: Maja

ojj vilken skillnad, det är kul att se hur mkt man utvecklats ;)

grattis btw! ;)

kramizar :P

2011-04-21 @ 23:00:53
Postat av: Sara

Otroligt söt och fin ponny

2011-04-22 @ 13:05:37
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0