Hiss/Diss

sara hissar/ dissar :)





färgf starka schabrak så snygga! :D


dom här stigbyglarna så snygga! :D


så snyggt när man matchar stigbyglarna och sporrarna lätt att jag vill ha ett par sånna! ;)


rutiga ridbyxor :)


JW ridbyxor :P


pioneer ridstövlar så bekväma och snygga :D
har själv ett par doc inte crockodail men hiitade ingen snygg bild på dom jah har ;)


as fräcka jue! :) om man vill sticka ut lite i hoppningen ;)




jätte fula! det som gör att dom är så fula är att det är för mkt rosa det skulle varit svart kant och spännen då hade dom varit snygga men int när dom ser ut såhär :(


lime gröna tretorn stövlar tycker dom är groteskt fula (om man inte har grönt träs, schabrak, lindor osv.) men onödigt att lägga ner så mkt pengar på att köpa några stövlar som man ändå bara kan ha till lime grön outfit :(


Denhär rosa ponnysadeln tycker den är jätte-ful usch på den! :O



skarpa bett! (om det inte är så att man varierar elr. bara har det när man hoppar t.ex) men samtidigt hellre ett skrapare bett än att man sitter och drar hästen/ponnyn i munnen :P


för mycket hjälptyglar lixom måste man rida med hjälp tyglar VARJE gång man rider så har man för svår ponny/häst


folk som inte tar sina husdjur till vetrinär när dom behöver det! för mig är det precis som djurplågeri! :O
har man inte råd att betala vetrinär kostnader, hovslagare, tandläkare osv. så ska man inte ha djur då klarar man inte att ta ansvar! :(


Så det var allt för idag sleep tight ;)

Seya! /sara



Kommentarer
Postat av: Malou

Håller med dig om att skarpa färger på schabrak är så snyggt! :D

2011-04-28 @ 12:38:11
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: viktoria å emma

jag har det bettet längst ner eller a det som är ganska starkt men har det bara när jag hoppar , ska köpa ett tränsbett , men jag är gätte känsklig i handen är väldigt lös ! :)

2011-04-29 @ 21:02:41
URL: http://whising.blogg.se/
Postat av: Hedda

Var köper man de limegröna stövlarna?

2011-08-27 @ 10:22:34
Postat av: Amanda Josefsson- ponnyryttare & fotograf

jag har hellre ett skarpare bett än att jag måste sitta och bara dra hela tiden, få en reaktion istället för att förstöra hästens mun. känns inte riktigt värt det bara för att man inte får/ska rida med ett starkare bett. sedan spelar det STOR roll vem det är som håller i tyglarna ^^

2011-08-27 @ 14:23:12
URL: http://allroundponnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0