Falling!

idag så red jag ut barbacka på Jasmine och mötte Sara boysen (en tjej som har sin ponny i ett av grann stallen, hon rider i våran paddock) och så red jag föri henne men när jag typ var framme vi bron med vassen som Jasmine är så "rädd" för så hon hoppade ner i diket och gjorde en 360 (tvärvände) och skenade iväg jag hängde mig fast med ett ben runt halsen typ 50 m innan jag ramlar av och hon fortsätter att springa hem.
utan att tänka på att det gör jätte-ont i ryggen flyger jag upp och börjar springa efter hennne som redan hunnit en bra bit därifrån, då stannar en ursnäll bilist och kör mig in på grannarnas väg så jag bara kan gå över våran gräs matta och fånga in bus ponnyn.
alltså jag ser henne springa ett varv runt stallet och sedan komma fram tilll mig gulle ponny :D <3
det går inte att vara sur på henne mer än en sekund :P
men jag spolade av och gjorde iordning henne det ända var att hon hade fått ett pyttelitet skrap sår på höger bak så litet satt det knappt blödde alls men hon är välbehållen iaf ;)
jag har väldigt ont i ryggen men men nu ska jag iaf se på film "Beck- enslingen" asbra! :)
förresten imorgon kommer min bästid Alexandra hit och då ska vi ha mys!
förresten ska hon filma/ta kort på när jag hoppar ;)
bra va? :P


"Alex" och hennes medryttar ponny "Speeding Olle" ;)


från min och Bolemas senaste dressyr tävling (en utbildnings dressyr L:B klass) :)

Seya! /sara

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: tack så mycket! <3

2011-04-08 @ 21:31:03
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Malou

Oj! :O hoppas det blir bättre med din rygg bara!

2011-04-09 @ 10:11:52
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0