Fail!!

haha ni vet failen som jag sa att jag gjorde i måndags när jag red ut XP
som tur var filmade inte morfar då ;)
men iaf vi travade på i godan ro och jag var helt ofokuserad, och så plötsligt så flyger det upp en fasan precis framför mulen på henne och jag stod upp i stigbyglarna och höll tyglarna i ena handen för att rätta till en sak på stöveln :P
men iaf när jag står i sadeln böjd neråt höger så kommer fasanen och hon kastar sig tvärt åt vänster så jag landar på rumpan men håller fortfarande kvar i tyglarna så hon kommr ingenstans som tur var ;)
men jag hoppade upp direkt igen och fortsatte som ingenting men guud vad pinsamt det var!!! :O
kommer aldrig vara lika nochalant igen tänk om någon sätt mig XP
haha aa nu vet ni iaf ;)


haha :D

men tänkte lägga upp ett litet fakta inlägg om Jasmine senare så håll utkik! ;)

Seya! /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0