Dagens ridpass

idag så red jag dressyr ute me emma det gick faktist bättre än förväntat ;)
men imon så står hoppning på schemat men får se hur det blir eftersom jag ska ha släkt kalas imon :)
men ajja.
men idag så tog jasmine skänkeln jätte bra och flyttade lätt åt sidan och var jätte-mjuk i handen inte alls stark och sen så var hon väldigt avslappnad lite fjompig men det är hon alltid ute :P

förresten jag glömde berätta om min stora fail jag gjorde igår XD
om det finns intresse så får ni kommentera ;)

haha :)


finaste cheyen! <3

förresten visste ni att vi ska åka in te klinik me Bolema....... :(

Seya! /sara

Kommentarer
Postat av: emma

Jag vill veta din fail!

2011-04-27 @ 07:19:28
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0