Dagens ridpass

idag så red jag först ut på Bolema med en tjej i stallet och mamma, vi red på en as mysig traktor väg i skogen ;)
Pållarna var väl sådär logom pigga :)
och allt var jätte-mysigt och gick bra sen så när vi red hem så sa den där tjejen som var med från stallet att hon skulle härma allt jag gjorde (detta var på asfaltsvägen påväg hem) så jag vände mig om och visade långfingret diskret satt inte bilisterna skulle se och då vänder hon sig om och pekar finger åt en tant och en gubbe i en bil XD
dom  stirrade ilsket på henne när dom körde förbi men vinkade glatt åt mig XP
haha vi skrattade satt vi höll på att kissa ner oss :O
men sen när vi kom hem så såg vi att Bolema tappat en framsko igen så hovslagaren får komma hit och så får jag ha boots varje gång jag rider ut på henne helt enkelt :P



Sen så red jag ut typ samma väg men emma ;)
det var också jätte-mysigt och vi flummade lite XP
men pållarna uppförde sig exemplariskt :D



men imorgon så ska vi rida ut som påskkärringar vill ni se bilder på det så får ni kommentera! ;)

Seya! /kramar sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tjej snälla säg vem?? Som sa att hon skulle härma dig.

2011-04-24 @ 08:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0