Dagens ridpass

idag så var Jasmine mycket mjukare och finare än jag trott! :D
för igår så var hon stel och hård i munnen :(
men idag så kände jag att näe nu ska vi ta en riktig genom körare i paddocken, och så blev det oxå ;)
men hon var jätte lätt i munnen och var jätte lydig plus att hon gjorde jätte-mjuka övergångar så idag var jag så nöjd med min lilla prinsessa så <3
hovslagaren kommer imorgon och ska slå på en ny sko eftersom att Bolema har tappat ena framskon och är öm, men nu så ska han komma imorgon och fixa iordning det :D

(bilden är dock inte tagen idag)
förresten så tänkte jag skriva svaren på frågestunden ikväll så om ni har några fråger som ni vill ställa om precis vad som helst, passa på ;)
klicka här!


Seya! /sara

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: ja, fast bilderna har min kamera tagit själv, med självutlösare.. :P

2011-04-12 @ 19:25:21
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0