Åsikts inlägg!

tänkte göra ett åsikts inlägg! :)
och denhär gången blir det om skydds västar ;)
själv så tycker jag att det är skönare att rida utan, men om jag hoppar har jag alltid min skyddsväst ;)
och även vissa gånger när jag rider ut igentligen skall jag ha det menjag är lite dålig på det.
när man rider dressyr tycker jag att det är obekvämt och att den är ivägen, men när man hoppar så tycker jag att den är ett måste! :)

1.

här är en lite tunnare och smidigare variant men den skyddar ändå men det är bättre passform på den ;)

2.

variant två är inte fullt så smidig som variant 1, och det är inte lika bra passform heller, vilket gör att den är knöligare att rida med :P


Själv så har jag en Race Safe väst som är importerad från england jag är super nöjd men den den är smidig att rida med bra passform och  sen så tycker jag att den är snygg och den passar mig perfa eftersom jag gillar att sticka ut lite ;)

vad har ni för västar? :P

Seya! /kramar sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0